Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to the Left Hand of Darkness by Ursula le Guin (Bright Notes) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.9 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9781645425205
N° edición
0002

Study Guide to the Left Hand of Darkness by Ursula le Guin (Bright Notes) (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to the Left Hand of Darkness by Ursula le Guin (Bright Notes) (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Nuevo

S/ 63,53

S/ 127,05

Ahorras: S/ 63,53

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to the Left Hand of Darkness by Ursula le Guin (Bright Notes) (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Ursula Le Guin's The Left Hand of Darkness, a book that pioneered the feminist science fiction movement. As a science-fiction, fantasy novel of the mid to late 1900s, The Left Hand of Darkness explores androgyny, tragedy, and love. Moreover, Le Guin's writing shows that in fantasy, journeys into outer space are often metaphors for journeys inward. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Le Guin's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes