Envío gratis a TODO el Perú solo hasta el 14/06  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada System Leadership: Policy and Practice in the English Schools System (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350183292

System Leadership: Policy and Practice in the English Schools System (en Inglés)

Dr Susan Cousin (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

System Leadership: Policy and Practice in the English Schools System (en Inglés) - Dr Susan Cousin

Libro Físico

S/ 246,87

S/ 493,75

Ahorras: S/ 246,87

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "System Leadership: Policy and Practice in the English Schools System (en Inglés)"

‘System leadership’ (defined as ‘leading beyond a single institution’) is a feature of the English education system which has been heralded as both the solution to school improvement and an extension to the school leadership career ladder. However, claims that it evidences a change of governance towards increasing self-regulation of the education system are contested. Susan Cousin explores the governance and policy perspectives of system leadership. She captures rich narratives over several years from the lived experience of system leaders, headteachers they worked with and those brokering the relationships. The daily realities of the challenges they faced include tensions arising from conflicted governance environments where autonomy coexists with accountability and collaboration with competition. Identifying four types of system leader: the Hero-head, the Auditor, the Protector and the Collaborator, she presents a conceptual model of system leadership practice. A clear explanation of how different approaches affect power relationships, the nature of trust and types of learning, the model can be used to inform decisions made by current and future system leaders, and those who make policy. The book concludes by reaffirming the power of system leadership to deliver educational reform and the need to avoid unintended consequences including the fragmentation of the system and increased inequality.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes