Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032174761

Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)

Chantal Crozet; Adriana R. Díaz (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Blanda

Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés) - Chantal Crozet; Adriana R. Díaz

Libro Nuevo

S/ 160,14

S/ 320,28

Ahorras: S/ 160,14

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)"

Bringing together a range of perspectives from tertiary language and culture teachers and researchers, this volume highlights the need for greater critical engagement with the question of language teacher identity, agency and responsibility in light of an ever changing global socio-political and cultural landscape. The book examines the ways in which various moral, ethical, and ideological dimensions increasingly inform language teaching practice for tertiary modern/foreign language teachers, both collectively as a profession but also at the individual level in everyday classroom situations. Employing a narrative inquiry research approach which combines brief autobiographical reflections with semi-structured interview data, the volume provides a comprehensive portrait of the processes ten teacher-researchers in Australia working across five different languages engage in as they seek to position themselves more purposefully within a critical, political and ethical framework of teaching practice. The book will serve as a springboard from which to promote greater understanding and discussion of the impact of globalisation and social justice corollaries within the field, as well as to mediate the gap between language teaching theory and practice, making this key reading for graduate students and researchers in intercultural communication, language teaching, and language teacher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes