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portada The Basics of Self-Improvement: The Guide to a Powerful Mind (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
78
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9781635013252

The Basics of Self-Improvement: The Guide to a Powerful Mind (en Inglés)

Natalie Rodriguez (Autor) · Speedy Publishing LLC · Tapa Blanda

The Basics of Self-Improvement: The Guide to a Powerful Mind (en Inglés) - Rodriguez, Natalie

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Basics of Self-Improvement: The Guide to a Powerful Mind (en Inglés)"

Books about the power of the mind can help people in their daily lives in numerous ways. First, the books can provide individuals with practical information that helps them understand how their thinking processes can work for or against them. Second, the books can provide readers with important, helpful information regarding how to use their mind to their advantage in personal and professional sectors of daily life. Third, the book can function as a conversation starter that enables the reader to help others use their mind in life-giving ways.

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El libro está escrito en Inglés.
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