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portada The Basics of Social Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
560
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781305503076
N° edición
7

The Basics of Social Research (en Inglés)

Earl R. Babbie (Autor) · Cengage Learning Custom Publishing · Tapa Blanda

The Basics of Social Research (en Inglés) - Earl R. Babbie

Libro Físico

S/ 296,38

S/ 592,77

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Basics of Social Research (en Inglés)"

This thorough revision of Babbie's standard-setting text presents a succinct, straightforward introduction to the field of research methods as practiced by social scientists. Contemporary examples, such as terrorism, Alzheimer's disease, anti-gay prejudice and education, and the legalization of marijuana, introduce you to the "how-tos" and "whys" of social research methods. With new data, new coverage of online research and other timely topics, and Learning Objectives for each chapter that help you focus on important concepts, this edition continues to be authoritative yet student-friendly and engaging as it helps you connect the dots between the world of social research and the real world.

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