¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Changing Mo of the Cmo: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.6 x 19.3 x 1.3 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781409423157

The Changing Mo of the Cmo: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers (en Inglés)

Marylee Sachs (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Changing Mo of the Cmo: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers (en Inglés) - Sachs, Marylee

Libro Físico

S/ 156,29

S/ 312,57

Ahorras: S/ 156,29

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Changing Mo of the Cmo: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers (en Inglés)"

MaryLee Sachs explores the relationship and increasing blur between the marketing discipline and the public relations profession. How do the two mix? What is their role in a world where the growth of digital and social media has contributed to an increasing lack of control over how brands are perceived? Drawing on the experiences of Chief Marketing Officers (CMOs) from 10 iconic organizations with business and consumer brands across the globe, The Changing MO of the CMO explores how some organizations are making the most of a blended approach to communications and marketing and how CMOs can respond to and prepare for their new responsibilities. It illustrates how PR can provide: [ authenticity, relevance and advocacy to marketing; [ integration of an organization's approach to paid, owned and earned media channels; [ a strategic risk management tool for assuring reputation and managing crisis communication. Changing the traditional roles of marketing and communications may be an imperative for organizations. That doesn't make it easy. This readable and credible short guide provides a sense of the opportunities and obstacles involved and the vision required to change the culture of marketing and communications. The Changing MO of the CMO is an important book for developing a new model of marketing; it should be read by all CMOs charged with defining and implementing changes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes