Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Critical Turn in Language and Intercultural Communication Pedagogy: Theory, Research and Practice (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367024307
N° edición
1

The Critical Turn in Language and Intercultural Communication Pedagogy: Theory, Research and Practice (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)

Maria Dasli (Editor), Adriana Raquel Diaz (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Critical Turn in Language and Intercultural Communication Pedagogy: Theory, Research and Practice (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés) - Maria Dasli (Editor), Adriana Raquel Diaz (Editor)

Libro Nuevo

S/ 169,48

S/ 338,97

Ahorras: S/ 169,48

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Critical Turn in Language and Intercultural Communication Pedagogy: Theory, Research and Practice (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)"

This edited research volume explores the development of what can be described as the 'critical turn' in intercultural communication pedagogy, with a particular focus on modern/foreign language education. The main aim is to trace the realisations of this critical turn against a background of unequal power relations, and to illuminate the role that radical culture educators can play in the making of a more democratic and egalitarian social order. The volume takes as a starting point the idea that criticality draws on a number of intellectual traditions, which do not always focus on social and political critique, and argues that because ideological hegemony impacts on the meanings that people create and share, intercultural communication pedagogy ought to locate itself within wider socio-political contexts. With reference points drawn from critical and transnational social theory, critical pedagogy and intercultural theory, contributors to this volume provide readers with powerful ways that show how this can be achieved, and together assess the impact that their understanding of criticality can make on modern/foreign language education. The volume is divided into three major parts, namely: 'theorising critically', 'researching critically' and 'teaching critically'.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes