¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Friedman Archives Guide to Sony's a7r v (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
800
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 4.0 cm
Peso
1.05 kg.
ISBN13
9781365976049

The Friedman Archives Guide to Sony's a7r v (en Inglés)

Gary L. Friedman (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

The Friedman Archives Guide to Sony's a7r v (en Inglés) - Friedman, Gary L.

Libro Nuevo

S/ 271,91

S/ 543,82

Ahorras: S/ 271,91

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Friedman Archives Guide to Sony's a7r v (en Inglés)"

Thrilled with your new, shiny A7R V, but find sheer number of features and options overwhelming? You're not alone. Many of this camera's most useful features can't even be found in the menus. In this 800-page (!) book, Gary Friedman demonstrates every feature and explains why you'd want to use it in certain situations. You'll also learn: * Gary's personal camera settings, and under what circumstances he changes them * Over 900 tips and tricks to help you get the most out of each feature * Every video setting and feature, and tradeoffs between the various gamma curves * Hidden features that can only be had by assigning them to buttons first * Shortcuts to quickly navigate through the new menu system * The phase-detect AF's little-known blind spot and how to avoid it * A comprehensive guide to 3rd party adapters for legacy glass * How to do pixel-shift for 240MB images without a tripod! * Step-by-step instructions for uploading images and video from the field * And more! Gary's been writing the best-selling books on Sony cameras for more than 15 years... get your copy today and get the most out of this amazing piece of engineering. Printed books come with a full-color .pdf file.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes