Compartir
The Hard Sell: The Tricks of Political Advertising (en Inglés)
Dee Dee
(Autor)
·
Melbourne University
· Tapa Blanda
The Hard Sell: The Tricks of Political Advertising (en Inglés) - Dee, Dee
S/ 108,13
S/ 216,26
Ahorras: S/ 108,13
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 12 de Agosto y el
Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Hard Sell: The Tricks of Political Advertising (en Inglés)"
In The Hard Sell, creative director Dee Madigan uses her trademark humour and down-to-earth approach to unveil the world of political advertising. Drawing on real-life stories from her own recent Federal and State campaigns, she gives us fascinating industry insight into: - How political ads are designed to work;- Who are they designed to work on; - How we pay for them; - Why we make so many negative ads; - How personal is too personal; - How spin works, particularly in an election campaigns; - How to make messages cut through the cynicism; - How politicians use journos who use politicians who use journos; - The gendered nature of it all; - And finally, what happens when it all turns to sh*t!Dee is candid about the tricks of the trade and the lessons that can be learnt.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.