¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The History of Special Education: A Struggle for Equality in American Public Schools (Growing up: History of Children and Youth) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1
ISBN
0275989135
ISBN13
9780275989132

The History of Special Education: A Struggle for Equality in American Public Schools (Growing up: History of Children and Youth) (en Inglés)

Robert L. Osgood (Autor) · Praeger · Tapa Dura

The History of Special Education: A Struggle for Equality in American Public Schools (Growing up: History of Children and Youth) (en Inglés) - Robert L. Osgood

Libro Nuevo

S/ 342,88

S/ 685,76

Ahorras: S/ 342,88

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The History of Special Education: A Struggle for Equality in American Public Schools (Growing up: History of Children and Youth) (en Inglés)"

Osgood examines the history of the school lives of children placed in formal or informal special education settings in American public schools during the last 120 years. As the public school system in the United States grew throughout the 20th century, special education became a recognized and dependable, but marginalized, arm of public schooling. Throughout the 1900s special education emerged as its own world in many ways, developing policies, practices, structures, and an identity that became more diverse and inclusive. This work describes and interprets the nature and characteristics of special education. It examines carefully the human aspects of identification and placement; the nature of work and play in the classroom; the relationship among students, teachers, administrators, and parents involved in the process; the status and relation of children with disabilities to their non-disabled peers in various school settings; and the impact of school experiences on the lives of these children beyond school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes