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portada The Mouth Trap: Strategies, Tips, and Secrets to Keep Your Foot Out of Your Mouth (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.6 x 1.1 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN
1564149951
ISBN13
9781564149954

The Mouth Trap: Strategies, Tips, and Secrets to Keep Your Foot Out of Your Mouth (en Inglés)

Gary Seigel (Autor) · Career Press · Tapa Blanda

The Mouth Trap: Strategies, Tips, and Secrets to Keep Your Foot Out of Your Mouth (en Inglés) - Seigel, Gary

Libro Físico

S/ 68,00

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Mouth Trap: Strategies, Tips, and Secrets to Keep Your Foot Out of Your Mouth (en Inglés)"

If you have ever had a conversation with a difficult person that you wished you had handled differently, The Mouth Trap will show you how to deliver a message and achieve the outcome you desire every time you speak. You'?ll learn to: Develop the confidence to repair mistakes, apologize, and create peace.Become adept at responding right the first time.Discover ways to navigate smoothly around difficult people with seemingly irresolvable work issues.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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