Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Practice of the Meal: Food, Families and the Market Place (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.7 x 2.0 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781138817685

The Practice of the Meal: Food, Families and the Market Place (en Inglés)

Cappellini, Benedetta ; Marshall, David ; Parsons, Elizabeth (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Practice of the Meal: Food, Families and the Market Place (en Inglés) - Cappellini, Benedetta ; Marshall, David ; Parsons, Elizabeth

Libro Físico

S/ 659,51

S/ 1.319,01

Ahorras: S/ 659,51

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Practice of the Meal: Food, Families and the Market Place (en Inglés)"

Reflecting a growing interest in consumption practices, and particularly relating to food, this cross disciplinary volume brings together diverse perspectives on our (often taken for granted) domestic mealtimes. By unpacking the meal as a set of practices - acquisition, appropriation, appreciation and disposal - it shows the role of the market in such processes by looking at how consumers make sense of marketplace discourses, whether this is how brand discourses influence shopping habits, or how consumers interact with the various spaces of the market. Revealing food consumption through both material and symbolic aspects, and the role that marketplace institutions, discourses and places play in shaping, perpetuating or transforming them, this holistic approach reveals how consumer practices of 'the meal', and the attendant meaning-making processes which surround them, are shaped. This wide-ranging collection will be of great interest to a wide range of scholars interested in marketing, consumer behaviour and food studies, as well as the sociology of both families and food.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes