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portada The Religious Right vs. Right Religion (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781614853046

The Religious Right vs. Right Religion (en Inglés)

Fred J. Hood (Autor) · Principia Media LLC · Tapa Blanda

The Religious Right vs. Right Religion (en Inglés) - Hood, Fred J. ; Marty, Martin E.

Libro Físico

S/ 92,29

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Religious Right vs. Right Religion (en Inglés)"

In this thoughtful and well-researched book, Fred Hood takes on the Religious Imperialists using the same biblical Scripture often used by the far Right in making their own attacks. "Finally! An eminently readable exposition of mainline Protestantism's fidelity to Scripture and theological orthodoxy on the controverted issues of the day and of the Religious Right's tribal, idolatrous, unchristian, mean-spirited, and distorted glossing of selected Biblical verses." Russell E. Richey Dean Emeritus of Candler School of Theology, Emory University, and the William R. Cannon Distinguished Professor of Church History Emeritus

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