¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
416
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138308169
N° edición
1

The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood (en Inglés)

Kucirkova, Natalia ; Rowsell, Jennifer ; Falloon, Garry (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood (en Inglés) - Kucirkova, Natalia ; Rowsell, Jennifer ; Falloon, Garry

Libro Nuevo

S/ 695,73

S/ 1.391,46

Ahorras: S/ 695,73

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood (en Inglés)"

The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood focuses specifically on the most cutting-edge, innovative and international approaches in the study of children's use of and learning with digital technologies. This edited volume is a comprehensive survey of methods in children's technologies and contains a rich repertoire of studies from diverse fields and research, including both educational and developmental psychology, post-humanist literacy, applied linguistics, language and phenomenology and narrative approaches.For ease of reference, the Handbook's 28 chapters are divided into four thematic sections: introduction and opening reflections; studies answering ontological questions, which theorize how children take on original identities in becoming literate with technologies; studies answering epistemological questions, which focus on how children's knowledge and learning are (co)constructed with a diverse range of technologies; studies answering practice-related questions, which explore the resources and conditions that create the most powerful learning opportunities for children. Expertly edited, this interdisciplinary and international compendium is an ideal introduction to such a diverse, multi-faceted field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes