Compartir
The Shanghai Maths Project Teacher's Guide Year 5 (en Inglés)
Sarah Eaton; Linda Glithro; Jane Jones; Steph King; Richard Perring; Paul Wrangles (Autor)
·
Collins
· Tapa Blanda
The Shanghai Maths Project Teacher's Guide Year 5 (en Inglés) - Sarah Eaton; Linda Glithro; Jane Jones; Steph King; Richard Perring; Paul Wrangles
Infantil y juvenil
S/ 665,66
S/ 1.331,32
Ahorras: S/ 665,66
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 27 de Mayo y el
Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Shanghai Maths Project Teacher's Guide Year 5 (en Inglés)"
The Shanghai Maths Project Teacher's Guide part A, along with part B, provides teachers with all the support they need to deliver the programme of study as part of a mastery approach. It takes teachers through each topic, explains mathematical contexts and provides teaching ideas and activities for whole-class, intervention and enrichment.The Shanghai Maths Project Teacher's Guide 5A, together with The Shanghai Maths Project Teacher's Guide 5B, provides teachers with all the support they need to deliver the Year 5 maths programme of study as part of a mastery approach to teaching. Contents include:Comprehensive introduction, including guidance on mastery, variation theory, the concrete pictorial abstract (CPA) approachRecommended teaching sequence and planning supportUnits of teaching, with suggested activities for whole-class instruction, methods and suggested activities to provide same-day intervention and same-day enrichment (mastery with greater depth)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.