Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Trauma Doesn'T Stop at the School Door: Strategies and Solutions for Educators, Pre-K-College (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780807764107

Trauma Doesn'T Stop at the School Door: Strategies and Solutions for Educators, Pre-K-College (en Inglés)

Karen Gross (Autor) · Teachers' College Press · Tapa Blanda

Trauma Doesn'T Stop at the School Door: Strategies and Solutions for Educators, Pre-K-College (en Inglés) - Karen Gross

Libro Nuevo

S/ 197,93

S/ 395,86

Ahorras: S/ 197,93

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Trauma Doesn'T Stop at the School Door: Strategies and Solutions for Educators, Pre-K-College (en Inglés)"

Recipient of the 2021 Delta Kappa Gamma Educators Book Award. This book explores how educational institutions have failed to recognize and effectively address the symptoms of trauma in students of all ages. Given the prevalence of traumatic events in our world, including the COVID-19 pandemic, Gross argues that it is time for educational institutions and those who work within them to change their approaches and responses to traumatic symptoms that manifest in students in schools and colleges. These changes can alter how and what we teach, how we train teachers, how we structure our calendars and create our schedules, how we address student behavior and disciplinary issues, and how we design our physical space. Drawing on real-life examples and scenarios that will be familiar to educators, this resource provides concrete suggestions to assist institutions in becoming trauma-responsive environments, including replicable macro- and microchanges. Book Features: Focuses on trauma within the early childhood–adult educational pipeline. Explains how trauma is often cumulative, with recent traumatic events often triggering a revival of traumatic symptomology from decades ago. Provides clarifications of currently used terms and scoring systems and offers new and alternative approaches to identifying and ameliorating trauma. Includes visual images to augment the descriptions in the text.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes