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portada Two Lessons on Animal and man (Univocal) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
88
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1937561011
ISBN13
9781937561017
Categorías

Two Lessons on Animal and man (Univocal) (en Inglés)

Gilbert Simondon (Autor) · Univ Of Minnesota Pr · Tapa Blanda

Two Lessons on Animal and man (Univocal) (en Inglés) - Gilbert Simondon

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Two Lessons on Animal and man (Univocal) (en Inglés)"

Simondon is a secret password among certain discussions within philosophy today. As a philosopher of technology, Simondon\u2019s work has a place at the forefront of current thinking in media, technology, psychology, and philosophy with complex accounts of man\u2019s relationship to technology and the realm that continues to form itself via this tension between man and his technical universe. In this introduction to Simondon\u2019s oeuvre, the reader has access to the grounding of one of the most fundamental and critical questions that has been the focus of philosophy for millennia: the relationship between man and animal.

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