¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Two-Way Immersion in Biel/Bienne, Switzerland: Multilingual Education in the Public Primary School Filière Bilingue (FiBi): A Longitudinal Study of Or (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
302
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.6 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9783034339292

Two-Way Immersion in Biel/Bienne, Switzerland: Multilingual Education in the Public Primary School Filière Bilingue (FiBi): A Longitudinal Study of Or (en Inglés)

Schneuwly, Bernard ; Wentzel, Bernard ; Rege Colet, Nicole (Autor) · Peter Lang Group Ag, International Academic P · Tapa Blanda

Two-Way Immersion in Biel/Bienne, Switzerland: Multilingual Education in the Public Primary School Filière Bilingue (FiBi): A Longitudinal Study of Or (en Inglés) - Schneuwly, Bernard ; Wentzel, Bernard ; Rege Colet, Nicole

Libro Nuevo

S/ 360,59

S/ 721,18

Ahorras: S/ 360,59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Two-Way Immersion in Biel/Bienne, Switzerland: Multilingual Education in the Public Primary School Filière Bilingue (FiBi): A Longitudinal Study of Or (en Inglés)"

The two-way immersion program Filière Bilingue (FiBi) is a choice-based educational alternative in a public school in Biel/Bienne. It integrates French-speaking, German-speaking and allophone students and strives to promote bilingualism and biliteracy in addition to grade-level academic achievement. This book presents a longitudinal study of oral proficiency development of K-4 learners in French and German (languages of schooling). Data were collected over four years and analyzed by using a mixed-method approach. Whereas the quantitative analysis shows the emergent multilinguals' ability to use the two languages communicatively, the qualitative analysis provides some illustrative translanguaging examples of learners in their beginning stages of moving along a bilingual continuum.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes