¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding, Designing and Conducting Qualitative Research in Education: Framing the Project (Conducting Educational Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Tema
sociales
Colección
ciencias sociales
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0335205097
ISBN13
9780335205097
N° edición
1
Categorías

Understanding, Designing and Conducting Qualitative Research in Education: Framing the Project (Conducting Educational Research) (en Inglés)

John Schostak (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Understanding, Designing and Conducting Qualitative Research in Education: Framing the Project (Conducting Educational Research) (en Inglés) - John Schostak

Libro Físico

S/ 160,24

S/ 320,48

Ahorras: S/ 160,24

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding, Designing and Conducting Qualitative Research in Education: Framing the Project (Conducting Educational Research) (en Inglés)"

How do I get my research off the ground and ensure that it is 'new', 'novel' and 'important'?How do I make sense of data, build theories and write a compelling thesis?How can my research bring about change?This book is more than an introduction to doing research - it helps readers identify what is new and important about their project, how their research relates to previous work and how it may be used to bring about change at individual, community, national or even international levels. A total strategy is offered focussing on the notion of the 'project' as an organising framework that ensures that the methods chosen are appropriate to the subject and aim of the study. The intention throughout is to help readers move from being able to apply methods to being able to interrogate the theoretical underpinnings of particular perspectives so that they can feel confident about the particular kinds of knowledge claim they are making. The book is important reading for students at Masters and doctoral level and will be particularly helpful for professionals from education, health, social work, criminal justice and business who carry out research in their workplace and who need to reflect upon the consequences and possibilities for action and change.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes