¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada unleashing excellence,the complete guide to ultimate customer service (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.5 x 16.7 x 2.3 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN
9780470503805
ISBN13
9780470503805
N° edición
0002

unleashing excellence,the complete guide to ultimate customer service (en Inglés)

Dennis Snow (Autor) · Teri Yanovitch (Autor) · Wiley · Tapa Dura

unleashing excellence,the complete guide to ultimate customer service (en Inglés) - Snow, Dennis ; Yanovitch, Teri

Libro Físico

S/ 99,49

S/ 198,98

Ahorras: S/ 99,49

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "unleashing excellence,the complete guide to ultimate customer service (en Inglés)"

A step-by-step guide to designing and implementing an amazing customer service culture In today's competitive business environment, keeping customers happy is the key to long-term success. But some businesses provide much better customer service than others. It's not always clear what works and what doesn't, and implementing new customer service practices midstream can be a difficult, chaotic task. Business leaders who want to transform their business culture into one of customer service excellence need reliable, proven guidance. Unleashing Excellence gives you practical tools and step-by-step guidance tailored to your company's individual customer service needs. It shows you how to navigate your teams through every step of the implementation process to achieve true customer service excellence. The book covers the training and education of your group, how to measure the quality of your service, how to build a culture of personal accountability, and how to recognize excellence and reward it. Fully revised to include updated information on the latest tools and best practices, as well as the stories and lessons learned from those organizations that have used the process described in the book. Offers proven best practices for designing and implementing an excellent customer service culture Simple format divides content into nine "leadership actions" that guide you through a step-by-step process Shows you how to build a common customer service vision for your entire organization Customer service is vital to the survival of your business. If you want to move your organization's customer service practices from good to great, Unleashing Excellence is the key.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes