Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Unsettling Responsibility in Science Education: Indigenous Science, Deconstruction, and the Multicultural Science Education Debate (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.2 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9783030613013

Unsettling Responsibility in Science Education: Indigenous Science, Deconstruction, and the Multicultural Science Education Debate (en Inglés)

Marc Higgins (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Unsettling Responsibility in Science Education: Indigenous Science, Deconstruction, and the Multicultural Science Education Debate (en Inglés) - Higgins, Marc

Libro Físico

S/ 246,64

S/ 493,27

Ahorras: S/ 246,64

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Unsettling Responsibility in Science Education: Indigenous Science, Deconstruction, and the Multicultural Science Education Debate (en Inglés)"

This open access book engages with the response-ability of science education to Indigenous ways-of-living-with-Nature. Higgins deconstructs the ways in which the structures of science education--its concepts, categories, policies, and practices--contribute to the exclusion (or problematic inclusion) of Indigenous science while also shaping its ability respond. Herein, he undertakes an unsettling homework to address the ways in which settler colonial logics linger and lurk within sedimented and stratified knowledge-practices, turning the gaze back onto science education. This homework critically inhabits culture, theory, ontology, and history as they relate to the multicultural science education debate, a central curricular location that acts as both a potential entry point and problematic gatekeeping device, in order to (re)open the space of responsiveness towards Indigenous ways-of-knowing-in-being.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes