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portada Visual Retailing. Shaping the sense of spaces (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
114
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 0.6 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9788874889549

Visual Retailing. Shaping the sense of spaces (en Inglés)

Valeria M. Iannilli (Autor) · Societa Editrice Esculapio · Tapa Blanda

Visual Retailing. Shaping the sense of spaces (en Inglés) - Iannilli, Valeria M.

Libro Nuevo

S/ 95,92

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Visual Retailing. Shaping the sense of spaces (en Inglés)"

The retail space is now recognized as the place where the enterprise enacts an important step in the process of value creation, not only from the economic point of view, but also regarding the relational processes it establishes with its users. The supply system of the enterprise is increasingly linked to the consistency of information, symbolic and sense assets. The organization of space, material and immaterial, leads to the creation of specific atmospheres in which displaying all the products means highlighting their main symbolic value. Through a skillful knowledge of the structures of perception, interpretation and motivation which underlie the mode of experiencing space - coupled with the ability of design to define its shape and significance - the visual merchandising project is able to lead the public through the brand's new narrative experiences.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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