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portada Why Study the Middle Ages? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
118
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.2 x 11.2 x 1.0 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781641891974

Why Study the Middle Ages? (en Inglés)

Kisha G. Tracy (Autor) · ARC Humanities Press · Tapa Blanda

Why Study the Middle Ages? (en Inglés) - Tracy, Kisha G.

Libro Nuevo

S/ 98,64

S/ 197,27

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Why Study the Middle Ages? (en Inglés)"

The study of the Middle Ages in every aspect of the modern liberal arts--the humanities, STEM, and the social sciences--has significant importance for society and the individual. There is a common belief that the peoples of the past were somehow exempt from (positive, especially) human nature, had less of a sense of morality (by any definition) than we do now, or were unaware of basic human dilemmas or triumphs. Relegating the Middle Ages to "primitive" distances us from close examination of what has not changed in society--or what has, which might not be for the better. Exploring and exploding these (mis)conceptions is essential to experience the benefits of a liberal education.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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