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portada winning the profit game,smarter pricing, smarter branding (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.7 x 2.8 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN
0071434720
ISBN13
9780071434720

winning the profit game,smarter pricing, smarter branding (en Inglés)

Robert Docters (Autor) · Michael Reopel (Autor) · Jeanne-Mey Sun (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Dura

winning the profit game,smarter pricing, smarter branding (en Inglés) - Docters, Robert ; Reopel, Michael ; Sun, Jeanne-Mey

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "winning the profit game,smarter pricing, smarter branding (en Inglés)"

How to use pricing as a strategic tool to increase revenues and win the war for profit One of the greatest pitfalls in the war for profits is corporate strategists' lack of a practical understanding of the link between overall revenues and overall costs. In Winning the Profit Game, the thought leaders at A. T. Kearney unveil a revolutionary new approach to establishing clear, strategic links between the top and bottom lines. No dry academic treatise, Winning the Profit Game is a guide to growing profits, in boom times and bust, using smart top-line strategies that optimize price, costs, customer behavior, and volumes. The authors clearly lay out the basic principles involved and also include: Proven strategies for transforming added value into revenues and winning the war for profits Prescriptive frameworks for putting the principles and strategies into action, immediately Numerous success stories based on experiences of A. T. Kearney clients worldwide

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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