¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Wpa: Writing Program Administration 46.1 (Fall 2022) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9781643173740

Wpa: Writing Program Administration 46.1 (Fall 2022) (en Inglés)

Morse, Tracy Ann ; Poblete, Patti ; Sharer, Wendy (Autor) · Parlor Press · Tapa Blanda

Wpa: Writing Program Administration 46.1 (Fall 2022) (en Inglés) - Morse, Tracy Ann ; Poblete, Patti ; Sharer, Wendy

Libro Nuevo

S/ 125,78

S/ 251,57

Ahorras: S/ 125,78

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wpa: Writing Program Administration 46.1 (Fall 2022) (en Inglés)"

WPA: WRITING PROGRAM ADMINISTRATION publishes articles and essays concerning the organization, administration, practices, and aims of college and university writing programs. Possible topics include writing faculty education, training, and professional development; writing program creation and design, the development of rhetoric and writing curricula; writing assessment within programmatic contexts advocacy and institutional critique and change; writing programs and their extra-institutional relationships with writing's publics; technology and the delivery of writing instruction within programmatic contexts; WPA and writing program histories and contexts; WAC / ECAC / WID and their intersections with writing programs; the theory and philosophy of writing program administration issues of professional advancement and WPA work; and projects that enhance WPA work with diverse stakeholders. CONTENTS OF WPA 46.1 (Fall 2022): Editor's Introduction: Minding the Gap by Tracy Ann Morse, Patti Poblete, Wendy Sharer, and Kelly Moreland. ESSAYS: Assembling Multi-Institutional Writing Programs: Reimagining the English Major While Expanding Writing Studies by Steven Accardi, Nicholas Behm, and Peter Vandenberg Examining Retention at the SLAC: The Impact of Race, Class, and Resource Use on First-Year Writing by Erin M. Andersen and Lisa S. Mastrangelo Standing Outside Success: A Re-Evaluation of WPA Failure during the COVID-19 Pandemic by Justin H. Cook and Jackie Hoermann-Elliot When Communities of Practice Fail to Form: Instructor Perceptions of Peer Support Networks and Developing Competence in Hybrid Course Design by Brian Fitzpatrick, Lourdes Fernandez, Ariel M. Goldenthal, Jessica Matthews, Brandon Biller, and Courtney Adams Wooten Directed Self-Placement and the Figured World of College Writing by Kristine Johnson How Writing Teachers' Beliefs about Learning Transfer Impact Their Teaching Practices: A Case from L2 Academic Writing by Dorothy Worden-Chambers and Ashley S. Montgomery. REVIEW: Everything Is Connected: A Review of Institutional Ethnography by AJ Odasso

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes