Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9783030335878

International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (en Inglés)

Giovanna Pegan (Autor) · Donata Vianelli (Autor) · Patrizia de Luca (Autor) · Springer · Tapa Dura

International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (en Inglés) - Pegan, Giovanna ; Vianelli, Donata ; de Luca, Patrizia

Libro Físico

S/ 372,81

S/ 745,61

Ahorras: S/ 372,81

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (en Inglés)"

Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. This new space for comparison defined by globalization can result in very different purchasing behaviors, including those influenced by the 'country of origin'. This book investigates this effect, one of the most controversial fields of consumer literature, from a company perspective. In particular, it demonstrates the strategic relevance of the country of origin in creating and making use of the value in foreign markets. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels. Further, it considers the role of international importers and international retailers' assortment strategies in terms of value creation in foreign markets. Combining theory and practice, the book features diverse company perspectives and interviews with importers and retailers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes