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portada Key Concepts in Media and Communications (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 2.0 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN
1412928214
ISBN13
9781412928212

Key Concepts in Media and Communications (en Inglés)

David Holmes (Autor) · Paul Jones (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Dura

Key Concepts in Media and Communications (en Inglés) - Jones, Paul ; Holmes, David

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Key Concepts in Media and Communications (en Inglés)"

This book covers the key concepts central to understanding recent developments in media and communications studies. Wide-ranging in scope and accessible in style it sets out a useful, clear map of the important theories, methods, and debates. The entries critically explore the limits of a key concept as much as the traditions that define it. They include clear definitions, are introduced within the wider context of the field and each one is fully cross-referenced, is clearly illustrated with relevant examples, and provides a guide to further reading and an index.

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El libro está escrito en Inglés.
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