¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Philosophy and the Arts in Central Europe, 1500-1700: Teaching and Texts at Schools and Universities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
372
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.1 x 14.7 x 2.3 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9781138367746

Philosophy and the Arts in Central Europe, 1500-1700: Teaching and Texts at Schools and Universities (en Inglés)

Joseph S. Freedman (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Philosophy and the Arts in Central Europe, 1500-1700: Teaching and Texts at Schools and Universities (en Inglés) - Freedman, Joseph S.

Libro Nuevo

S/ 141,47

S/ 282,93

Ahorras: S/ 141,47

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Philosophy and the Arts in Central Europe, 1500-1700: Teaching and Texts at Schools and Universities (en Inglés)"

Published in 1999. The articles in this collection focus on instruction - and writings arising from that instruction - in philosophy and the arts during the sixteenth and seventeenth centuries with emphasis on Central Europe. The introduction brings together and expands upon many of the topics discussed - and conclusions reached - in the remaining seven articles. Four of these articles are devoted to examining the significance of two ancient authors (Aristotle and Cicero) and of two more recent ones (Petrus Ramus and Bartholomew Keckermann). The article on Keckermann is based in part on previously unpublished biographical and bibliographical source materials. Two concepts - encyclopedia and philosophy - as utilized in the 16th and 17th centuries constitute the subject matter of separate articles. And one article focuses primarily on curriculum plans written during the 16th and early 17th centuries. These eight articles are based on a wide array of printed and manuscript source materials which are cited together with library/archive locations and call numbers and which are made more easily accessible through three indices at the conclusion of this volume.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes